Virtueel Assistent

Ziet u door de bomen het bos niet meer? Loopt u (of uw organisatie) over in het werk en kunt u wel wat hulp gebruiken bij uw marketing en communicatie of bij administratieve/secretariële,  klussen? U kunt mij inhuren - op afstand - als uw virtuele assistent. Ik kan de taken oppakken waar u zelf geen tijd (meer) voor heeft. Ik werk op freelance basis, u zit dus nergens aan vast. Dat geeft als groot voordeel dat u geen vaste kosten én geen werkgeversrisico's heeft. Ik ben al in te huren vanaf 1 uur per week, maar ook een vast aantal uren periodiek per week of maand is mogelijk.
Ik kan u ondersteunen op de volgende gebieden:


Social media management

  • Opzetten/bijhouden van een social media kanalen (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Plannen/plaatsen van berichten op regelmatige basis. Hiervoor kan ik per maand een social media contentkalender opstellen.
  • Beantwoorden en modereren van reacties (webcare).
  • Opzetten en beheren van online advertenties via Google, Facebook, Instagram en LinkedIn.


Websites

  • Beheer website (door middel van diverse CMS-systemen, waaronder WordPress).
  • Schrijven van blogs.
  • Redigeren en optimaliseren van teksten.


Marketing en communicatie algemeen

  • Nieuwsbrieven opstellen en versturen.
  • Organisatie en coördinatie van bijeenkomsten en events.
  • Content creëren voor diverse communicatie uitingen (tekst, beeld, video).
  • Organiseren van bijeenkomsten en evenementen.


Administratief en secretarieel

  • Opmaken van presentaties (o.a. PowerPoint) en andere digitale middelen.
  • Opzoeken/invoeren van gegevens.
  • E-mail en agenda beheer.
  • Boeken van zakenlunches, reizen en hotels.
  • Overige secretariële en administratieve werkzaamheden.