Virtueel Assistent

Ondernemers opgelet

Ziet u door de bomen het bos niet meer? Loopt u (of uw organisatie) over in het werk en kunt u wel wat hulp gebruiken bij uw marketing en communicatie of bij administratieve/secretariële,  klussen?
U kunt mij inhuren - op afstand - als uw virtuele assistent. Ik kan de taken oppakken waar u zelf geen tijd (meer) voor heeft. Ik werk op freelance basis, u zit dus nergens aan vast.
Dat geeft als groot voordeel dat u geen vaste kosten én geen werkgeversrisico's heeft. Ik ben al in te huren vanaf 1 uur per week, maar ook een vast aantal uren periodiek per week of maand is mogelijk.
Ik kan u ondersteunen op de volgende gebieden:
Marketing en communicatie 
• Nieuwsbrieven opstellen en versturen (MailChimp)
• Organisatie en coördinatie van bijeenkomsten en events
• Opzetten en onderhouden van uw bedrijfs- social media (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn & Pinterest)
• Plannen/plaatsen van social media berichten
• Beantwoorden en modereren van reacties (webcare)
• Opzetten en beheren van online advertenties via Google, Facebook, Twitter, LinkedIn
Websites
• Beheer website (door middel van diverse CMS-systemen, waaronder WordPress)
• Schrijven van blogs en nieuwsberichten
• Redigeren en optimaliseren van teksten
• Banners, sliders en andere visuele dingen maken voor op de website

Administratief en secretarieel

• Opmaken van PowerPoint of Prezi presentaties
• Boeken van zakenlunches, reizen en hotels
• Overige secretariële en administratieve werkzaamheden in overleg
Grafisch
• Maken en bewerken van digitale afbeeldingen voor op de website en/of social media
• Opmaak van advertenties, folders, uitnodigingen, visitekaartjes, etc.