Ziet u door de bomen het bos niet meer? Loopt u (of uw organisatie) over in het werk en kunt u wel wat hulp gebruiken bij uw marketing en communicatie of bij administratieve en/of secretariële klussen? U kunt mij inhuren - op afstand - als uw virtuele assistent. Ik kan de taken oppakken waar u zelf geen tijd (meer) voor heeft. Ik werk op freelance basis, u zit dus nergens aan vast. Dat geeft als groot voordeel dat u geen vaste kosten én geen werkgeversrisico's heeft. Ik ben al in te huren vanaf 1 uur per week, maar ook een vast aantal uren periodiek per week of maand is mogelijk.
Ik kan u ondersteunen op de volgende gebieden:
Social media management
- Opzetten/bijhouden van een social media kanalen (Facebook, Instagram, LinkedIn).
- Plannen/plaatsen van berichten op regelmatige basis. Hiervoor kan ik per maand een social media contentkalender opstellen.
- Beantwoorden en modereren van reacties (webcare).
- Opzetten en beheren van online advertenties via Google, Facebook, Instagram en LinkedIn.
Websites
- Beheer website (door middel van diverse CMS-systemen, waaronder WordPress).
- Schrijven van blogs.
- Redigeren en optimaliseren van teksten.
Marketing en communicatie algemeen
- Nieuwsbrieven opstellen en versturen.
- Organisatie en coördinatie van bijeenkomsten en events.
- Content creëren voor diverse communicatie uitingen (tekst, beeld, video).
- Organiseren van bijeenkomsten en evenementen.
Administratief en secretarieel
- Opmaken van presentaties (o.a. PowerPoint) en andere digitale middelen.
- Opzoeken/invoeren van gegevens.
- E-mail en agenda beheer.
- Boeken van zakenlunches, reizen en hotels.
- Overige secretariële en administratieve werkzaamheden.